Neden Kurumsal Bakım Anlaşması?

BTBROKER, müşterilerine kurumsal bakım anlaşması ile sistem arızalarını yerinde ve yüksek dikkat ile çözüm imkânları sunuyor. Anlaşma yapılan firmanın incelemesi detaylı olarak yapılarak oluşabilecek tüm sistem arızalarına önceden müdahale imkânı sağlanır. Böylece sizler iş kaybına uğramamış ve en verimli şekilde çalışmaya devam etmiş olursunuz.


Bir firmada yönetici olarak çalışıyor veya bir firmanız var. Bilgisayarlarınız ve çeşitli teknolojik ürünleriniz var. Bilgisayar sistemlerinizde ki hata ve arızalarda teknik servis ile sorunlarınıza anlık ve geçici çözümler bulmaya gayret ediyorsunuz. Bunun sonucunda kısa bir süre içerisinde oldukça maliyetli bir tablo ile karşı karşıya kalırsınız. Bu süreçte yaşayacağınız iş kaybı da ek bir maliyet olarak karşınızda yer alır.

Kurumsal Bakım Anlaşması ile Ödeyeceğim Aylık Miktar Ne Kadar ?

  • Server sayısına,
  • Bilgisayar sayısına,
  • Printer - Scanner ve diğer aygıt sayılarına,
  • Bilgisayar sistemleriniz,
  • Network sayınıza ve yapısına,

Bakım anlaşması fiyatları var olan kurumsal ve ticari yazılım ve sistemlerinizin yapısına göre değişkenlik göstermektedir. Personelimizin kapsamlı inceleme ve raporlaması akabinde size en uygun fiyat belirlenecektir. Böylece iş yükü ve firma kapasitesine bağlı olarak çok daha ekonomik maliyetlerle karşılaşırsınız.

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Kimlerin İhtiyacı Olur?

Firmasında ki yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri, bilgisayar, plotter vb. ürünlerin sayısı iki ve üzerinde olan, sistemlerinde bir arıza oluştuğunda, vakit kaybına tahammülü olmayan ve acil çözüm bekleyen bütün işletmeler Kurumsal Bilgisayar Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

 

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajları Nelerdir?

  •  Firmamız bünyesinde Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz her zaman önceliklidir. Uzak Masaüstü Bağlantısı, Telefon ve Servis Yerinde hizmetlerimizden, en hızlı çözüm yolu tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir.
  •  Müşterileriz bilgisayarları arızalandığı takdirde, iş kaybı yaşamazlar.
  •  Arızalanan cihazlar alınarak yerine geçici çözüm olarak cihazlar temin edilir. Müşterimizin arızalanan cihazları en kısa sürede tamir edildikten sonra tekrar eski yerine kurulur.
  •  Müşterilerimizin veri yedekleri düzenli aralıklarla alınır ve bu sayede veri kaybına uğramazlar.
  •  En yeni teknolojik ürünlerden ve kurum içerisinde ki uygulama alanlarından anında haberdar olurlar. Sonuç olarak bilişim alt yapısı devamlı ve verimli bir şekilde çalışmasını devam ettirir.
  •  Ürün parçalarının dışında ek bir maliyetle karşılaşmazlar.
  •  Kurumsal Bakım Anlaşması yapan müşterilerimiz şirketleri için gereken bilişim ürünlerini araştırmak için vakit kaybetmezler.
  •  Müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu bilgisayar, printer vb. donanım ürünleri uzman kadromuz tarafından incelenerek belirlenir. İhtiyaç duyulan ürün en uygun piyasa koşullarından temin edilerek kurulumunun yapılmasının ardından adrese teslim edilir.
  •  Firmamızdan aldıkları her ürün için özel indirimler ve uygun ödeme koşulları oluşturulur.

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Yapılır?

Müşterimiz ile bir ön görüşme yapılarak talepleri dinlenir, akabinde teknik personelimizle beraber müşteri temsilcilerimiz hizmetler hakkında bilgi vererek işletmeyi analiz eder ve alması gereken uygun destek modeli belirlenir. İstenilmesi durumunda detaylı bir rapor hazırlanarak işletmeye sunulur. İlerleyen süreçte bir sözleşme kaleme alınır, mutabakata varılması durumunda, teknik ekibimiz işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirerek eksikleri belirler, yedekleri alır ve ilk bakım böylece yapılmış olur. Yapılan ilk bakımın ardından, eksiklikler, firmanın teknik alt yapısı ve yapılması gerekenler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur. Her türlü sorun ve teknik destek ihtiyacı bu tarihten itibaren ivedilikle yerine getirilir.

 

  •  Ayda bir kez tüm bilgisayarlar için periyodik bakım
  •  Virüs, spy güncellemesi ve taraması
  •  Yedeklemelerin otomatik alınması (manuel ve otomatik, günlük, haftalık, aylık)
  •  Veri güvenliğinin sağlanması
  •  Arızalı cihaz onarımı yapılmaması durumunda yedek cihaz ile değiştirilmesi
  •  Teknik destek işlemleri ve Server kurulum
  •  Windows 8, 8.1 / Windows 7/ Vista/XP Kurulum Teknik Destek İşlemleri
  •  Statik IP üzerinde DNS Hizmeti
  •  Microsoft Exchange Server Kurulum, Destek ve Bakım İşlemleri
  •  Kurumsal E-Mail destek hizmetleri
  •  E-Posta Kurulum Hizmetleri, Yüksek Kapasiteli Hosting
  •  Ağ kurulumu, test ve destek işlemleri
  •  Ticari ve sektörel programların kurulumu, eğitimi ve desteklerinin verilmesi
  •  Bakım Anlaşması boyunca gündeme gelebilecek çeşitli IT projeleri için konularında uzman personelimiz tarafından talebiniz doğrultusunda destek- öneriler sağlanacaktır.
  •  Sınırsız telefon desteği
  •  Uzak bağlantı desteği
  •  Anlaşmalı Hosting, Sunucu ve Domain takip hizmetleri
  •  Bilgisayar, monitör, notebook, scanner yazıcı, plotter ve diğer çevre ürünlerinin ücretsiz bakım-onarımı (Yedek Parçalar Hariçtir)
  •  Sarf malzeme takip- temin-teslimat hizmetleri
Detaylı bilgi ve Başvuru için lütfen bizimle iletişime geçin...
İletişim Formu